مرگ

زندگی

 

 

چاپلین به دخترش گفت :

تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدنت را عریان نکن

هرگز چشمت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان نکن

قلبت را خالی نگه دار و اگر خواستی کسی را در آن جای دهی بکوش فقط یک نفر باشد

و به او بگو تو را کمتر از خدا و بیشتر از خودم دوست دارم

زیرا به خدا اعتقاد و به تو نیاز دارم..........



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت20:58---6 دی 1391
روزهای بارانی را خیلی دوست دارم ...

معلوم نمی شود منتظرِ تاکسی هستی یا آواره ی خیابان ها !

بخارِ هوا مال سرماست یا دود سیگار !

روی گونه ات اشک هست یا دانه های باران !!!

.


AmIr
ساعت21:36---30 آذر 1391
چرا آخه منو دیگه تحویل نمیگیری تنهام گذاشتی؟؟؟؟؟

فهيمه
ساعت21:56---29 آذر 1391
به آخـــــــــــــر پایئز رسیدیم... همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!!
اما تو ...
* بشمار تعداد دلهایی که به دست آوردی...
* بشمار تعداد لبخندهایی که به لب دوستات نشاندی...
*بشمار تعداد اشکهایی که از سر شوق و غم ریختی...

فـــــــــــــــــــــصل زردی بود...
تو چقدر سبز بودی؟؟!!


فهيمه
ساعت20:49---27 آذر 1391
امروز رکورد درس خوندنو شکستم، ۵ ساعت!!!

شامل:

1ساعت با خودکار بازی کردم و نحوه ساختنشو هم یاد گرفتم

1ساعت هم به گل های فرش خیره شدم و به ظرافتش پی بردم

1ساعت با مورچه کنار کتاب درد و دل کردم

۲ساعت هم به جلد کتاب و عکس هاش نگاه کردم تا مفهومشو در یابم
ینی همچین آدمِ درس خونی هستم من!!!!!


ساناز
ساعت13:08---24 آذر 1391


خاطرات را باید سطل سطل از زندگی بیرون كشید...
خاطرات نه سر دارند،نه ته!!!
بی هوا می آیند تا خفه ات كنند...
میرسند گاهی وسط یك فكر،گاهی وسط یك خیابون...
وگاهی حتی وسط یك صحبت سردت میكنند؛
رگ خوابت را بلدند! زمینت میزنند...
خاطرات تمام نمیشوند،تمامت میكنند...!!!


فهيمه
ساعت10:49---23 آذر 1391

تنهایـی را دوسـت دارم …...
بــــی دعــوت می آیـــــــد.......
بــی مــنت می مــانـــد............
بــی خبر نمــــــــی‌رود …............


فهيمه
ساعت23:16---20 آذر 1391
چشم آجي كاملش كردم

فهيمه
ساعت15:10---20 آذر 1391
شاعر مي گه : زن زيبا بود در اين زمونه بلا، الهي هيچ خونه اي بي زن نمونه بلا !!

در جاي ديگه ANDY میگه: بلا اي بلا اي بلا دختره مردم !

در جاي ديگر Sasy Mankan: بلا بلا بلا بلا بلا بلا ، واسه تو مي خرم طلا ملا !

نتيجه: اينكه شاعر نداريم كه. يه مشت خانوم باز داريم!


زهره
ساعت0:03---20 آذر 1391
نمی دانــم …


چــرا بیــن ایــن همــه آدم


پــیــله کــرده امــ


بــه تــو …


شــاید فــقط با تــو


پــروانــه می شـــوم


فهيمه
ساعت23:12---19 آذر 1391
مگه منو دوس نداريچرا منو لينك نكردي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 20 آذر 1391برچسب:,| ساعت 8:5 قبل از ظهر| توسط نازنین| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



الکترواسموک - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ