دلتنگم....


مرگ

زندگی

 

اس ام اس جدید دلتنگی | sms jadid deltangi

 

منکه از کوی تو بیرون نرود پای خیالم…

نکند فرق بحالم! چه برانی.. چه بخوانی..

چه به اوجم برسانی.. چه به خاکم بکشانی..

نه من آنم که برنجم!!! نه تو آنی که برانی!!!



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت22:24---18 دی 1391
مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام
تو حک شده ی قلب من است


AmIr
ساعت20:50---6 دی 1391
بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را

می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را


AmIr
ساعت22:07---4 دی 1391
خوشا از بند دام عشق رستن / ز دست بی وفایان دل گسستن
نصیب این دل وامانده این شد / شکستن هی شکستن هی شکستن

وبلاگت عالی بود موفق باشی به منم سربزن

مدیریت وبلاگ ĂŞ ℋℰ ℊ ℋĂñė


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:عاشقانه,| ساعت 4:38 بعد از ظهر| توسط نازنین| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



الکترواسموک - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ